Peugeot přiveze do Frankfurtu módní crossover na bázi kombi 508. Jde o zvýšené oplastované kombi ala Outback od Subaru.
Kombi 508 RXH půjde na jaře příštího roku do prodeje. Na jeho outfitu si dali francouzi opravdu záležet. Chtějí tak konkurovat třeba Subaru Outback nebo Audi A4 Allroad. Po vzoru těchto teréních kombi využívá mohutnější přední nárazník, vytažené prahy, osmnáctipalcové elektrony a samozřejmostí pro tuto kategorii je zvýšený podvozek. Poznávacím znamením RXH se stanou dvě trojice pásů LED diod v předním nárazníku.
Pro pohon crossoveru zvolili konstruktéři hybridní technologii. Pohonný řetězec je převzatý z modelu 3008 Hybrid4. Technologie hybrid4 se příští rok má objevit i ve výchozí neoplastované 508. Přední kola rozpohybovává turbodiesel 2,0 HDi (163 koní), zadní kola roztáčí elektromotor (37 koní). Vozidlo zvládne i pohyb pouze na elektřinu. Kombinovaná spotřeba je výrobcem udávána 4,2 l/100 km a vůz produkuje emise 109 g CO2 na kilometr.
Vyjímečné postavení modelu v nabídce značky se projeví i v bohaté standartní výbavě. Ta obsáhne sedadla čalouněná Alcantarou, audiosystém s navigací, head-up displej nebo panoramatickou střechu.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?