Peugeot přiveze do Frankfurtu módní crossover na bázi kombi 508. Jde o zvýšené oplastované kombi ala Outback od Subaru.
Kombi 508 RXH půjde na jaře příštího roku do prodeje. Na jeho outfitu si dali francouzi opravdu záležet. Chtějí tak konkurovat třeba Subaru Outback nebo Audi A4 Allroad. Po vzoru těchto teréních kombi využívá mohutnější přední nárazník, vytažené prahy, osmnáctipalcové elektrony a samozřejmostí pro tuto kategorii je zvýšený podvozek. Poznávacím znamením RXH se stanou dvě trojice pásů LED diod v předním nárazníku.
Pro pohon crossoveru zvolili konstruktéři hybridní technologii. Pohonný řetězec je převzatý z modelu 3008 Hybrid4. Technologie hybrid4 se příští rok má objevit i ve výchozí neoplastované 508. Přední kola rozpohybovává turbodiesel 2,0 HDi (163 koní), zadní kola roztáčí elektromotor (37 koní). Vozidlo zvládne i pohyb pouze na elektřinu. Kombinovaná spotřeba je výrobcem udávána 4,2 l/100 km a vůz produkuje emise 109 g CO2 na kilometr.
Vyjímečné postavení modelu v nabídce značky se projeví i v bohaté standartní výbavě. Ta obsáhne sedadla čalouněná Alcantarou, audiosystém s navigací, head-up displej nebo panoramatickou střechu.
zdroj: carscoop.blogspot.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.