Těžiště prodejů současných hybridů se nachází za Velikou louží. Proto právě tam míří sportovnější verze Priusu.
Sportovní paket pro Prius se představil na SEMA Show 2010 a nyní přichází i do sérové výroby. Byť jen limitované.
Úpravy nemají charakter výkonnostních úprav, snížen je však podvozek, který by nyní měl mít sportovnější charakter, vůz také stojí o tři centimetry níže. Lehká kola snižují neodpruženou hmotnost, což má také značný vliv na jízdní vlastnosti.
Vylepšená je i aerodynamika novým kitem, na standardní nárazníky jsou přidány nástavce, nastaveny jsou i prahy a vzadu je i difuzor. Vylepšená aerodynamika by měla o kousíček zlepšit i spotřebu.
Objednávky na limitovanou verzi přijímají američtí prodejci a to za cenu kolem tří tisíc dolarů.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?