Opel vypustil první skicu otevřené verze svého modelu Astra. Po GTC tak v krátké době ukazuje už druhý vůz.
Na nové skice je nejdůležitější to, že je patrná použitá látková střecha. Je tak patrný odklon od pevné skládací střechy, kterou používá končící Astra.
Plátěná střecha má přirozeně zásadní výhodu ve hmotnosti, která je v případě plátna mnohem nižší. Je také výrazně méně náročná na prostor, díky čemuž je možné konstruovat ladnější linii.
Díky moderním materiálům se snad již podařilo překonat obtíže spojené s kabriolety, tedy špatně těsnící plátna, do kterých zatékalo a jejichž zvuková izolace byla tristní.
Novinka by měla přijít na trh v roce 2013.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.