Opel vypustil první skicu otevřené verze svého modelu Astra. Po GTC tak v krátké době ukazuje už druhý vůz.
Na nové skice je nejdůležitější to, že je patrná použitá látková střecha. Je tak patrný odklon od pevné skládací střechy, kterou používá končící Astra.
Plátěná střecha má přirozeně zásadní výhodu ve hmotnosti, která je v případě plátna mnohem nižší. Je také výrazně méně náročná na prostor, díky čemuž je možné konstruovat ladnější linii.
Díky moderním materiálům se snad již podařilo překonat obtíže spojené s kabriolety, tedy špatně těsnící plátna, do kterých zatékalo a jejichž zvuková izolace byla tristní.
Novinka by měla přijít na trh v roce 2013.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.