U nás neznámá japonská tuningová společnost Impul připravila rozsáhlou sadu doplňků pro model Juke.
Zveřejněné snímky ukazují že bodykit pro Juke se podařil, dobře ladí s jeho vyzývavým zevnějškem. Sada obsahuje nástavec předního nárazníku, nástavce prahů, zadní difuzor a velké křídlo na odtrhové hraně. Lze objednat i pozměněnou masku chladiče a elektrony rozměru 8Jx19. Na kola tuner obouvá pneumatiky rozměru 245/40 R19.
Navíc lze objednat sportovní tlumiče a pružiny, upravený brzdový a výfukový systém. Pokud chcete posílit výkonostní parametry pohonných jednotek objemu 1,5 a 1,6 litru lze objednat upravenou řídící jednotku (dosažené výkony Impul nezveřejnil).
Za kompletní aerokit zaplatíte v přepočtu 62 tisíc Kč, elektrony přijdou na 12,5 tisíce Kč za kus a sportovní výfuk pořídíte za 24 tisíc Kč. Po kompletní optimalizaci vypadá Juke poměrně dravě. Na našem trhu bohužel asi díly od Impul nepořídíte.
zdroj: carscoop.blogpot.com a impul.co.jp
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?