 
            Lancia Ypsilon je generaci od generaci luxusnější. Co nabídne její už čtvrtá generace?
Lancia Ypsilon je tu od toho, aby zacelila díru na trhu. Kříží malé městské autíčko s dostatkem luxusu, který zaručí, že ani na toulkách po nákupech nebude nikdo trpět. Lancia Ypsilon je pětidveřový vůz, který je schopen pojmout až pětici pasažérů. Samozřejmě, nelze očekávat, že ve voze dlouhém 384 cm budou mít přehršel prostoru.
Lancia luxus stvrzuje nejen designem, ale také výbavou. Ta je v segmentu nepříliš vídaná, může zahrnovat bi-xenonové světlomety, LED zadní lampy, samočinný parkovací asistent nebo dvouzónovu automatickou klimatizaci. Už v základu je šestice airbagů a ESP.
Pohon může zajišťovat trojice agregátů. Základem je atmosférický motor 1,2 Fire, který dává výkon 69 koní. Vyšší výkon 85 koní dává paradoxně menší motor, dvouválec 0,9 s turbem. Vrcholem je diesel, 1,3 Multijet s 95 koňmi.
Cena pro ČR zatím není známá, nicméně v Německu základní Ypsilon stojí lehounce přes 300 tisíc korun.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?