Hyundai zvolil při představování modelu i40 poměrně neobvyklý postup. Nejprve totiž ukázal kombi a až poté vidíme sedan.
Sedan i40 má v našich podmínkách chuť zaútočit na nejoblíbenější luxusní sedan našeho trhu, Škodu Superb. S karoserií sedan má jistě větší šanci než jako kombík.
Sexy vypadající sedan se nikterak nevzdaluje od designu, který byl nastolen kombíkem, který jsme představili již dříve. Hyundai svůj designový styl nazývá Fluidic Sculpture.
Hyundai zatím nezveřejnil detaily, nicméně je nabíledni, že od kombíku se budou lišit jen minimálně. Můžeme tak očekávat motorizace o objemu 1,6 a 2,0 litru s benzínovým pohonem, diesely zastoupí nová 1,7. Také délku můžeme očekávat velmi podobnou k 477 centimetrům kombíku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?