Skvělá zpráva pro všechny fanoušky vozu Porsche Panamera, kteří vždy toužili po dieselové verzi tohoto vozu. Pánové ve Stuttgartu se rozhodli držet krok s konkurencí a obohatili nabídku agregátů pro svou limuzínu o koncernový vznětový motor Volswagenu.
Ne všichni fanoušci této prémiové značky s tímto krokem souhlasí, ale vše je již oficiálně schváleno. Pod kapotu Panamery půjde 3,0 litrový šestiválcový turbodiesel s největším výkonem 245 koní, který by měl dovolit vozu zdolat na jednu nádrž (80 litrů), vzdálenost až 1 200 km. Zrychlení na stovku za 6,8 sekund. Maximálka 240 km/h. Obsah škodlivin 172 g/km. To vše při průměrné spotřebě 6,6 litrů, což je až neuvěřitelné, připomínáme že se bavíme o Porsche! Stanovena je dokonce i cena.
Panamera Diesel se s osmistupňovou převodovkou a pohonem zadních kol stane nejlevnějším modelem v nabídce za první cenu 2 059 000 korun.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.