Opel ukazuje snímky a video další verze své Astry. Jde o verzi se třemi dveřmi a označením GTC.
Fotky a video ukazují agresivní tvary, které dostala Astra GTC do vínku. Ostrá verze tohoto hatchbacku by měla mimo atraktivního vzhledu, který vychází z konceptu GTC Paris z loňské Paříže, dostat i atraktivní techniku.
Pod kapotou totiž uvidíme přeplňovaný dvoulitr, jehož výkon je vyhnán na téměř neskutečných 300 koní. Síla půjde přes šestistupňovou převodovku a poté by ji měl na jednotlivá kola usměrnit samosvorný diferenciál, podobně jako u konceptu. S touto porcí síly si totiž musí poradit přední kola a ta budou mít jistě co dělat.
Oficiálního představení bychom se měli dočkat v červnu. To Opel sdělí kompletní technickou charakteristiku a také ceny. Poté bude možné i objednávat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.