Audi v Šanghaji ukázalo další z konceptů Audi A3. Tentokrát jde o kombinaci karoserie sedan a hybridního ústrojí.
Třetí koncept Audi A3 jen za letošní rok následuje po odhalení klasického sedanu a konceptu s elektrickým pohonem v těle současného hatchbacku. Tento sedan má hybridní ústrojí v nové karoserii.
K pohonu slouží dva motory, přeplňovaná 1,4 dává 210 koní, dalších 27 dává elektromotor. Ten je živen z baterií, kterým je možné energii dodat jak rekuperací, tak i ze zásuvky. Vůz tak dokáže absolvovat asi 50 km čistě na baterie.
Z klidu na stovku má 444 cm dlouhý sedan zrychlit za 6,8 sekundy, oproti sedanu ukázanému v Ženevě přibral koncept na úsporném ústrojí dva metráky. Bylo tak nutné srazit hmotnost větším využitím hliníku na karoserii.
Zajímavé je, že dárcem orgánů byl současný ostrý hatchback RS3. Pochází z něj podlahová plošina i nápravy.
V interiéru se objevil systém MMI s inovovaným ovládáním.
Přestože o sériové výrobě nepadlo ani slovo, můžeme očekávat, že hybridní verze se v programu Audi objeví poměrně brzy po uvedení budoucí generace modelu A3.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.