Volvo ukazuje, jakým směrem by mohla směřovat budoucí nejvyšší řada této severoevropské značky. Vrací se k hranám, pro Volvo tak typickým.
Dosud největší osobní vůz od Volva má ukázat světu, kam chce volvo směřovat. Chce být opravdu luxusní značkou.
Volvo bylo tradičně charakteristické svými jednoduchými liniemi, které připomínaly spíše než cokoliv jiného krabici. Tohle směřování se odráží také v novém konceptu. Má odkazovat na jednoduchý, nekomplikovaný severský design.
Volvo k vozu neuvolnilo žádné technické údaje, netušíme tak, co si představuje pod kapotou (v případě sériové výroby by vůz jistě dostal to nejlepší, co má Volvo k dispozici). Neznáme ani délku.
Tak trochu nevíme, co si o něm myslet. Co na něj říkáte vy?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?