Audi potvrdilo, a skicami utvrdilo, že bude vyrábět odlehčenou verzi GT i od otevřeného Spyderu.
Audi bylo zatím skoupé na technická data, Spyder by ale měl být konstruován podobně jako již představené kupé. To má pod kapotou posílený desetiválec o objemu 5,2 l, jehož výkon vrcholí na 560 koních. Maximální rychlost by měla být o 10 km/h nižší než u kupé, ale věřím, že se 310km/h se každý majitel smíří.
Kupé dostalo odtučňovací kúru, která jej připravila o metrák hmotnosti. Lze očekávat, že i z otevřeného vozu by mohlo spadnout necelých 100 kilo váhy.
Podobně jako kupé, i Spyder by se měl vyrábět jen v omezené sérii. Ta u kupé čítá 333 kusů, některé spekulace říkají, že Spyder by měl být vyroben ve stejném počtu.
Oficiálně by se měl sporťák představit na slavných závodech Le Mans v červnu. Zde bude totiž startovat také speciální okruhový vůz R8. Na výstavní premiéru budeme muset čekat na podzim do Frankfurtu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?