V oblasti malých prémiových elektromobilů mají nepříjemný náskok Japonci a dotírá také BMW se svými modely ActivE. Audi jednoduše musí reagovat...
Nová Audi A3 e-tron není žádnou novinkou pro příští dny, její výroba nezapočne dříve než za dva roky.
Až však chvíle tohoto elektrického vozu nastane, můžeme očekávat, že pod jeho karoserií najdeme elektromotor o výkonu 130 koní. Lithium-Ionové baterie vystačí na 145 km jízdy. Jízdní výkony počítají se zrychlením z klidu na stovku za 11 sekund a maximální rychlostí 145 km/h.
Již velmi brzy přijde nová generace Audi A3, její koncept jsme viděli na autosalonu v Ženevě. Lze očekávat, že její struktura již při návrhu počítala se zástavbou elektrického pohonu. Vůz, který je na obrázku, tedy končící generace vozu, se již přirozeně elektrického pohonu nedočká, testují se v něm však technologie.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?