Jižní Korea je domovinou značek Kia a Hyundai, takže se dá očekávat, že se tyto značky pokusí v Soulu vytáhnout. Kia nejprve ukazuje svůj koncept Naimo.
Koncept Naimo ukazuje poměrně malý, kompaktní crossover. Na délku měří pouhých 389 centimetrů, což znamená, že je více než o decimetr kratší než taková Fabia.
Uvnitř se nacházejí čtyři místa k sezení. Prostor šetří úsporná, skořepinová sedadla a celková spartánskost interiéru dělá docela vzdušný dojem.
Za povšimnutí určitě stojí napůl průhledné budíky před řidičem, inovativním řešením je také absence stěračů. Ty jsou nahrazeny vzduchovými tryskami, které by měly ze skla odfouknout vše nechtěné. Již povinností je pro koncept nahradit zpětná zrcátka kamerami a celý interiér minimalizovat do dotykového displeje.
Nepřekvapí také to, že vnější osvětlení je kompletně řečeno diodami, za pozornost zato stojí páté dveře. Ty se dají otevírat několika různými způsoby, skládají se hned ze tří částí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.