Mnozí zámožní již pochopili, že ani ty nejluxusnější limuzíny nenabídnou tolik prostoru, jako prostá dodávka. Společnost Brilliant Transportation ukazuje, jak jen může být takový Sprinter luxusní.
Luxusní dodávky se občas stavějí. Obvykle nabízejí velká křesla, která si nikterak nezadají s křesly v luxusním obýváku, nabízejí také možnost převozu více osob.
Brilliant Van nabízí míst hned deset. Tři se nacházejí vepředu, v místech nepříliš luxusních a v podstatě standardních. Úplně vzadu je třímístná lavice, mezi tím se ale nacházejí čtyři opravdu luxusní křesla. Dojem luxusního jednacího sálu doplňují dvě obrazovky o úhlopříčce 32 palců (81 cm) a další audiovizuální technika.
Samozřejmostí je připojení na internet přes WiFi, v útrobách je uložena barevná kopírka s tiskárnou.
A kolik za něj? Těžko říci. Mercedes také nabízí podobný vůz, říká mu Sprinter Grand Edition a chce za něj přibližně 3,3 milionu korun. Lze očekávat, že Brilliant bude chtít Mercedes překonat, kvalitou, ale i cenou.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?