BMW představilo svůj malý ostrý model 1 M ve verzi pro okruhové závody MotoGP. Bude zde sloužit jako safety car.
Řádně upravené vozy tradičně vedou pole v různých okruhových soutěžích. V prestižním motorkovém klání MotoGP budou vodit vozy BMW 1 M.
Z původně sériových vozů toho mnoho nezbylo. Zachováno zůstalo pohonné ústrojí, motor o výkonu 340 koní a převodovka. Zbytek je ustrojen speciálně pro okruhy, je použito mnohem více polykarbonátu a karbonových vláken, výfuk ztratil tlumiče a je titanový, zbytečnosti musely ven.
Tento vůz je nekompromisním okruhovým speciálem, jeho interiér je chráněn klecí, všechny sedačky musely ven a nahradily je skořepiny.
Na okruhu nepůjde o jediné safetycary od BMW M. K dispozici bude také větší model M3 a také nadopovaný mastodont, BMW X6 M.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?