Audi podle všeho v blízké době ukáže nový nejsilnější model v nabídce vozů TT. Písmeno plus přidá koně navíc.
Audi TT RS Plus bude nejrychlejším vozem v modelové řadě TT. Podle zákulisních informací by měl tento vůz dostat pod kapotu tentýž motor, jaký má už standardní TT RS, přeplňovaný pětiválec o objemu 2,5 litru, ovšem s výkonem navýšeným ze současných 335 na 355 koní.
Dvacetikoňový nárůst by tuto speciální edici měl pomoci k ještě lepším dynamickým parametrům, přičemž už standardní TT RS dokáže zrychlit z nuly na stovku za 4,6 sekundy.
Při oficiálním představení budeme opět informovat.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.