Kompaktní minivan, který má připomínat zlatá padesátá a slavný Volkswagen Type 1, Němci familiárně zvaný Bulli, se pravděpodobně dostane na výrobní linky.
S informací, že se novinka dostane do výroby, přišel britský magazín Autocar. Výroba Bulliho by měla probíhat v Mexiku, společně s modelem Beetle, což nám naznačuje, kam bude primárně mikrobus namířen. Podobně jako u Brouku se stane jeho domovinou zámořský trh, což ale neznamená, že se nebude dovážet do Evropy.
Bulli stojí na nové flexibilní platformě Volkswagenu, kterou má pod svými spodničkami i nová generace Audi A3, kterou jsme v Ženevě viděli jako koncept. Vysoká modularita by měla umožnit snadnou změnu rozchodu i rozvoru kol a také světlé výšky, vše v závislosti na trhu, kam by se nová dodávka měla dovážet.
O datu výroby se Autocar nezmiňuje, osobně bych ho ale neočekával dříve než za tři roky.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.