Volvo uvede na trh speciální edici Ocean Race zaměřenou především na vzhled.
Speciální edici bude možné objednat k modelům V60, V70, XC60 a XC70. Úpravy se týkají pouze designové stránky aut, zvyšování výkonu se tentokrát nekoná.
Co se týče exteriéru, objednat bude možno jednu ze dvou barev karoserie, a to buď Ocean Blue II nebo Electric Silver. Vzhled je dále vyšperkován chromovanými doplňky, speciálními logy a originálními litými koly.
V interiéru nás čekají kožené potahy, jiný vzhled koberečků a hliníkové lišty na prazích. V kufru jsou připraveny zavazadla vyrobená na zakázku.
Podle Lennarta Steglanda, člověka zodpovědného u Volva za speciální edice vozů, najdeme u této výbavy celou řadu prvků připomínajících lodě a jachting. Hliníkové lišty mají například připomínat vzor používaný pro zdobení lodních stěžňů a vzhled kol byl prý inspirován pohybem vln.
Tuto výbavu budeme moci objednávat zhruba od června. Ceny prozatím nebyly zveřejněny. Volvo očekává že prodá asi 7500 kusů vybavených tímto balíčkem.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?