Toyota si představení svého priusího MPV rozdělila na dvě části. Zatímco vůz jako takový se ukázal v Detroitu, jeho sedmimístné provedení vidíme teprve teď, v Ženevě,
Toyta Prius+ je v podstatě obvyklým MPV. Nabídne sedm míst k sezení, přičemž zadní sedadla budou sklopná, poslední lavice v poměru 1:1, prostřední v poměru 2:1:2.
Pro elektrický pohon je použito Li-Ion baterií. To je pokrok oproti standardnímu Priusu, ten má starší typ NiMH. Aby nebyl narušen užitný prostor, jsou baterie vklíněny mezi přední sedadla.
Přestože Toyota to oficiálně nezmínila, můžeme předpokládat, že pod kapotou bude stejně jako v americké verzi motor 1,8, přičemž výkon celého ústrojí dosahuje 136 koní. Hybrid dokáže jet krátkou trasu čistě na elektrický pohon.
Prius+ se do Evropy dostane až za rok. Výroba sice začne již letos, ale primárně bude uspokojována poptávka v USA a v domácím Japonsku.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?