Audi A3 se vyrábí už osm let a to je známka, že velmi brzy dojde ke generační obměně. Jak bude vypadat jedna z nejmenších audin po ní, to naznačuje koncept v podobě sedanu.
Sexy sedan nabízí pohled do kuchyně tvůrců nové generace A3. Je znát, že úzká světla a přikrčená maska, které postupně dostávají všechny vozy Audi, se nevyhne ani této novince.
Koncept je dlouhý 444 cm, což je o 25 cm méně než v případě větší A4. Prostor pro zmenšení tu jistě je. Rozvor je slušných 263 cm.
Pod kapotou konceptu řádí starý známý, jde o pětiválec 2,5 o výkonu 408 koní. Tento turbomotor je i pod kapotou současné RS3. Koncept by měl i díky pohonu všech kol vystřelit na stovku za 4,1 sekundy.
Vize nové A3 překvapí poměrně minimalistickým interiérem. Vzhledem k tomu, že předprodukční koncepty jen málokdy mívají interiéry opravdu odlišné od pozdější sériové produkce, můžeme čekat, že k velmi podobnému vzhledovému ražení se Audi uchýlí i v sériové produkci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.