Jak jsme již dříve předeslali, Volkswagen hodlá na autosalonu v Ženevě představit obří množství konceptů. Tady je další z nich, koncept Giugiaro Tex.
Volkswagen koupil Italdesign a zprudka se vydává do útoku. Představil hned dvojici konceptů, přičemž jeden, GO!, je ukázkou menšího MPV a představuje vám ho kolega Roman, my se podíváme na sportovní koncept Tex.
Tex je malý sportovní hatchback, téměř kupé. Volkswagen naměřil jeho délku na rovné čtyři metry, takže, velikostně by se zařadil pod Scirocco. Ostatně, právě v doplnění škály sportovních modelů vozem odvozeným od téměř stejně velkého Pola by si Volkswagen s aspirací na největší světovou značku, je možné spatřovat budoucnost konceptu.
Pohon vozu je dle dnešní tradice hybridní. Vůz dokáže ujet 35 km čistě na elektřinu, potom musí chtě nechtě naskočit spalování.
Interiér je minimalistický, jak se ostatně na sportovní vůz sluší a patří, co je ale u konceptu netypické je to, že interiér vypadá téměř zralý do produkce, nevypadá nikterak šíleně a futuristicky.
Jak to ale s produkcí bude, nevíme. Volkswagen je skoupý na slovo, nicméně je třeba říci, že v poslední době se snaží vyrábět, co jen může. Tak že bychom se dočkali malého sportovního hatchbacku?
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?