Alpina přiveze do Ženevy řádně nadopovaný model 5. Sportovní vozy od Lapiny tradičně který slouží jako neoficiální sportovní řada vedle tradičních modelů s písmenem M ve znaku.
Podobně jako u sedanu, pod kapotou kombíku je motor 4,4, který dává výkon 507 koní. To je méně, než kolik bude pravděpodobně dávat model M5.
S osmistupňovou sportovně laděnou převodovkou se dvakrát přeplňovaný osmiválec dostane na stovku za pět sekund a dech mu vydrží až do rychlosti 300 km/h.
Samozřejmostí je úprava vzhledu se stylu ladiče. Tu záď si dobře prohlédněte. Pravděpodobně to bude to jediné, co kdy z tohoto vozu uvidíte...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?