Je to takový zvláštní přístup. Loni touto dobou jsem psal o tom, že Lexus hodlá představit paket Nurburgring pro svůj LF-A. A nyní Luxus říká, že jej oficiálně představí...
Zkrátka Lexus se s výstavní premiérou opravdu neunáhlil. Paket Nurburgring, který přirozeně oslavuje výjimečné časy, kterých tento vůz na slavném okruhu dosáhl, se v Ženevě představí poprvé na veřejnosti.
Vybaveno bude takto pouhých 50 kousků z pěti set, které chce značka vůbec vyrobit.
Nejde jen o optické detaily, speciální aerodynamické karbonové prvky, pevné křídlo vzadu, amlá křidélka po bocích apod., ale ladilo se i pod kapotou. Pravda, jen mírně, motor dostal o tři koně navrch, což je u vozu s 560 koňmi jako plivnout do moře a čekat, jestli to náhodou nezatopí Amsterdam, ale každý sportovní jezdec jistě ocení zrychlení šestistupňové sekvenční převodovky.
Výsledné hodnoty jsou stejné jako u standardního Lexusu LF-A, zrychlení z klidu na sto za 3,7 sekundy, maximálka 325 km/h, nicméně zmíněné úpravy se pravděpodobně nejlépe projeví při klikaté okruhové jízdě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.