 
            Je to takový zvláštní přístup. Loni touto dobou jsem psal o tom, že Lexus hodlá představit paket Nurburgring pro svůj LF-A. A nyní Luxus říká, že jej oficiálně představí...
Zkrátka Lexus se s výstavní premiérou opravdu neunáhlil. Paket Nurburgring, který přirozeně oslavuje výjimečné časy, kterých tento vůz na slavném okruhu dosáhl, se v Ženevě představí poprvé na veřejnosti.
Vybaveno bude takto pouhých 50 kousků z pěti set, které chce značka vůbec vyrobit.
Nejde jen o optické detaily, speciální aerodynamické karbonové prvky, pevné křídlo vzadu, amlá křidélka po bocích apod., ale ladilo se i pod kapotou. Pravda, jen mírně, motor dostal o tři koně navrch, což je u vozu s 560 koňmi jako plivnout do moře a čekat, jestli to náhodou nezatopí Amsterdam, ale každý sportovní jezdec jistě ocení zrychlení šestistupňové sekvenční převodovky.
Výsledné hodnoty jsou stejné jako u standardního Lexusu LF-A, zrychlení z klidu na sto za 3,7 sekundy, maximálka 325 km/h, nicméně zmíněné úpravy se pravděpodobně nejlépe projeví při klikaté okruhové jízdě.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?