Hyundai zveřejnil první fotografie svého nového modelu střední třídy.
V pondělí jsme zveřejnili náčrty toho, jak by mohlo vypadat nové kombi Hyundai i40. Dnes už máme k dispozici první reálné fotografie. Na první pohled jsou patrné linie u Hyundaie nazývané fluidní design.
Hyundai i40 je nástupcem Sonaty, tedy vozidla střední třídy zamířeného proti tvrdé evropské neprémiové konkurenci ve formě Passatu, Mondea, Superbu či Insignie. Jde o zcela nový vůz, se kterým se zároveň představí nový slogan "New thinking, new possibilities" (v doslovném překladu něco jako "Nové myšlení, nové možnosti"). Návrh a vývoj probíhal v německém Rüsselshiemu.
Informace o dostupných motorech jsou prozatím skromné. Jedinou zveřejněnou pohonnou jednotkou je diesel o objemu 1,7 litru s kódovým označením UII a s emisemi CO2 na úrovni 113 g/km. Výkon, stejně jako další informace o dalších motorech, jsou neznámé.
Výbava bude obsahovat takové prvky jako jsou vyhřívaná sedadla a volant, či automatický "odmlžovač" předních oken. Ten bude automaticky detekovat zamlžení předního okna a v případě potřeby jej "odmlží".
Oficiální premiéra se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?