Hyundai zveřejnil první fotografie svého nového modelu střední třídy.
V pondělí jsme zveřejnili náčrty toho, jak by mohlo vypadat nové kombi Hyundai i40. Dnes už máme k dispozici první reálné fotografie. Na první pohled jsou patrné linie u Hyundaie nazývané fluidní design.
Hyundai i40 je nástupcem Sonaty, tedy vozidla střední třídy zamířeného proti tvrdé evropské neprémiové konkurenci ve formě Passatu, Mondea, Superbu či Insignie. Jde o zcela nový vůz, se kterým se zároveň představí nový slogan "New thinking, new possibilities" (v doslovném překladu něco jako "Nové myšlení, nové možnosti"). Návrh a vývoj probíhal v německém Rüsselshiemu.
Informace o dostupných motorech jsou prozatím skromné. Jedinou zveřejněnou pohonnou jednotkou je diesel o objemu 1,7 litru s kódovým označením UII a s emisemi CO2 na úrovni 113 g/km. Výkon, stejně jako další informace o dalších motorech, jsou neznámé.
Výbava bude obsahovat takové prvky jako jsou vyhřívaná sedadla a volant, či automatický "odmlžovač" předních oken. Ten bude automaticky detekovat zamlžení předního okna a v případě potřeby jej "odmlží".
Oficiální premiéra se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?