Hyundai zveřejnil první fotografie svého nového modelu střední třídy.
V pondělí jsme zveřejnili náčrty toho, jak by mohlo vypadat nové kombi Hyundai i40. Dnes už máme k dispozici první reálné fotografie. Na první pohled jsou patrné linie u Hyundaie nazývané fluidní design.
Hyundai i40 je nástupcem Sonaty, tedy vozidla střední třídy zamířeného proti tvrdé evropské neprémiové konkurenci ve formě Passatu, Mondea, Superbu či Insignie. Jde o zcela nový vůz, se kterým se zároveň představí nový slogan "New thinking, new possibilities" (v doslovném překladu něco jako "Nové myšlení, nové možnosti"). Návrh a vývoj probíhal v německém Rüsselshiemu.
Informace o dostupných motorech jsou prozatím skromné. Jedinou zveřejněnou pohonnou jednotkou je diesel o objemu 1,7 litru s kódovým označením UII a s emisemi CO2 na úrovni 113 g/km. Výkon, stejně jako další informace o dalších motorech, jsou neznámé.
Výbava bude obsahovat takové prvky jako jsou vyhřívaná sedadla a volant, či automatický "odmlžovač" předních oken. Ten bude automaticky detekovat zamlžení předního okna a v případě potřeby jej "odmlží".
Oficiální premiéra se odehraje v březnu na autosalonu v Ženevě.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?