Lancia představila trojici modelů, které jsou pouhým přeznačkováním amerických vozů. Jde o Chryslery 200, 300C a Grand Voyager.
To, že americké vozy koncernu Chrylser se budou nově v Evropě prodávat pod značkou Lancia, není žádná novinka. Situace je konečně tu a my vidíme, jak budou vypadat tři noví Italové.
Lancia Phedra, velké MPV, je nahrazeno Lancií Grand Voyager. Lancia se rozhodla využít označení známého i v Evropě, proto se americké MPV ani nepřejmenovávalo. Lancia nepředstavila paletu motorů, ale na autosalonu v Ženevě bude vůz stát s motorem 3,6 o výkonu téměř 300 koní. na MPV v Evropě opravdu hodně.
Lancia Thema bude jistě jedním z nejrobustnější vozů, je totiž postaven na základě Chrysleru 300C. Designově je téměř nezměněný, Velký vůz bude k dispozici se třemi motory, benzínový bude mít objem 3,6 litru a výkon tři sta koní, dva diesely budou ze tří litrů objemu dávat 190 a 224 koní. Vůz s reinkarnovaným jménem se bude prodávat na podzim, přičemž bude nabízet výbavu adekvátní své kategorii.
Třetí představený vůz bude zatím teprve konceptem. Je to zvláštní protože jde opět jen o přeznačkovaný Chrysler, tentokrát 200. Bude se jmenovat Lancia Flavia. Lanica tu pravděpodobně jen zkoumá zájem o sedan a kabriolet, protože se holedbá tím, že výrobu je schopna zahájit do šesti měsíců. Bodejť by ne...
Mimo tří amerických modelů se v Ženevě ukáže i nová Lancia Ypsilon a také facelift modelu Delta.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.