Už od první generace tohoto vozu se Mercedesu daří. Je tomu tak dost možná i kvůli tomu, že právě od první generace přichází s inovativní, vlastně ale jen zapomenutou technologií pevné skládací střechy.
Design karoserie se jednoznačně nechává inspirovat dospělejším modelem SLS, ale samozřejmě i sedanoidním CLS. Nutno říci, že se daří a vůz vypadá velmi povedeně. Zasluhuje se na to i značné použití LED, zejména na zadních lampách a také na předních denních světlech.
Mercedes u tohoto vozu ukazuje velmi zajímavý prvek nazvaný Magic Sky Control. Jde o střechu, kterou jde zprůhlednit nebo naopak zneprůhlednit stiskuním tlačítka.
K dispozici bude trojice motorů, všechny s přízviskem BlueEFFICIENCY, tedy s jistými úspornými technologiemi, zejména Start-stop systémem. Základem bude SLK 200, jehož výkon se zastaví na 184 koních a to při parametrech zrychlení za 7 sekund, maximální rychlosti 240 km/h a spotřebě velmi slušných 6,1 litru.
Vyšší model má stejný objem 1,8 litru, ovšem výkon vyšponovaný na 204 koní. Na stovku zrychlí za 6,6 sekundy a dosáhne rychlosti až 243 km/h.
Nejvyšší motorizací se stane prozatím šestiválec 3,5 o výkonu 306 koní. Z nuly na stovku zrychlí za 5,6 sekundy a rozjede se na 250 km/h. Zde ale již zasahuje omezovač.
K dispozici budou hned tři podvozky, standardní a přitvrzená varianta standardního. Mimo to Mercedes nabídne také Dynamic Handling s aktivním zavěšením kol a plno elektronickými pomocníky, jako například systém Active Steer, který mění účinky posilovače.
Tuzemksé ceny zatím neznáme, nicméně podle těch němckých by se měl základ vejít pod milion.