Tretia generácia kompaktnej Kie Rio je za dverami. Automobilka dnes uvoľnila prvé skice podoby jej novej, v poradí tretej generácie. Tá prinesie oveľa emotívnejšie tvary ako predchodca.
Prvé skice naznačujú, že nová Kia Rio sa od predchodcu bude dizajnom dosť výrazne odlišovať. Novinka do kategória automobilov veľkosti Škoda Fabia, Opel Corsa alebo Fiat Punto Evo prinesie svieže dynamické tvary, ktoré by mali zaujať širokú verejnosť v rôznych vekových kategóriách.
Predná aj zadná časť nesie viditeľný rukopis šéfdizajnéra Petra Schreyera a charakteristické dizajnové prvky aktuálnych modelov značky. Ďalšie informácie a technické parametre zatiaľ ostávajú tabu, viac sa zrejme dozvieme tesne pred oficiálnou svetovou premiérou, ktorá je naplánovaná na tohtoročnom autosalóne v Ženeve.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.