Autosalonu v čínském Guangzhou začal a s ním se rodí některá zajímavá auta. Například GAC Trumpchi, který stojí na prověřených základech Alfy 166.
Alfa Romeo 166 netrpělivě čeká na svého nástupce. Sama ale bude žít další život v reinkarnaci. Stane se jí GAC Trumpchi. Nejluxusnější Alfa se již tři roky nevyrábí. Dnes jsou starší Alfy poměrně výhodnými kupy. V Číně bude základ tohoto modelu využit na technický základ novinky.
Výrobce si pro svou potřebu poměrně razantně pozměnil designové vyznění vozu, jak v interiéru, tak v exteriéru. Italská je technika, která je spíše skryta. Například motory.
K dispozici budou dva benzíny - 1,8 a dvoulitr, přičemž silnější model bude mít výkon 150 koní. Jde o známý Twin Spark.
Pro Guangzhou Automobile Group (GAC) to bude první vlastní vůz. V současné době vyrábí mnoho vozů přímo pro jiné firmy. Cena vozu s dvouzónovou klimatizací bude 130 tisíc juanů, tedy asi 380 tisíc korun. Nezapomeňme ovšem na relativně vysoké podcenění čínského kurzu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?