Chrysler 300C získal kus elegance a přišel o kus majestátu. Tak by se dal charakterizovat redesign velkého amerického sedanu.
Je tomu tak správně, nebo se Chrysler připraví o zákazníky? Zatímco dřívější 300C byl drsný, hranatý, gansterský a pro chlapy, novinka působí poněkud...oble. Ne špatně, prostě oble.
Nový designový směr vyhladil ostré hrany původního 300C, zlidštil obří přední gril a učinil dvě kola předních světlometů v pás. Zda je to dobře, posuďte sami.
Chrysler se věnoval také interiéru. ten by měl být kvalitnější, to je tradiční slabina amerických vozů. Uprostřed trůní velký displej navigace.
Chrysler nabídne tradiční paletu motorů. Základem bude jako obvykle šestiválec Penastar, lepší verze nabídnou V8 HEMI 5,7 kolem 360 koní a V8 HEMI 6,3 STR8, tedy ostrou verzi s vysokým výkonem. Dá se očekávat, že díky kooperaci s Alfou Romeo nabídne Chrysler i diesel.
Automobilka se snažila zvýšit komfort. Jednak laděním podvozku, ale i zlepšováním aerodynamiky pro omezení svistu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?