Malé mestské automobily sa tešia stále väčšej popularite. Túto triedu nemohla obísť ani japonská Honda, ktorá pre Indiu pripravila model Brio.
Japonská Honda sa rozhodla využiť možnosti koncepčného vozidla Honda New Small Concept naplno, a prevtelila ho do sériovej podoby. Nový mini automobil Honda Brio je vyvinutý prioritne pre rozvíjajúce sa juhoázijské trhy –Indiu a Thajsko. Honda bude svojou novinkou konkurovať zabehnutým konkurentom Hyundai i10 alebo Suzuki Alto.
Honda Brio sa svojimi rozmermi 3610 mm x 1680 mm x 1475 mm hodí do mnohých preplnených veľkomiest, mala by ponúkať všetko, čo by moderné vozidlo kategórie mini ponúkať malo. Konštruktéri sa pri návrhu usporiadania interiéru snažili o maximálne využitie vnútorného priestoru v prospech cestujúcich, čo je zrejmé aj z letmého pohľadu do interiéru vozidla. Ten zaujme minimalistickým prevedením stredovej konzoly a vykrojením priestoru palubnej dosky pre zväčšenie priestoru na kolená predných cestujúcich.
Z oficiálnych informácií zatiaľ nie je známe, ktorý agregát sa bude starať o pohon malej Hondy. Isté však je, že výrobca stlačil priemernú spotrebu paliva pod 5 litrov na 100 km.
Predaj Hondy Brio je v Indii a Thajsku naplánovaný na začiatok marca 2011.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?