Malé mestské automobily sa tešia stále väčšej popularite. Túto triedu nemohla obísť ani japonská Honda, ktorá pre Indiu pripravila model Brio.
Japonská Honda sa rozhodla využiť možnosti koncepčného vozidla Honda New Small Concept naplno, a prevtelila ho do sériovej podoby. Nový mini automobil Honda Brio je vyvinutý prioritne pre rozvíjajúce sa juhoázijské trhy –Indiu a Thajsko. Honda bude svojou novinkou konkurovať zabehnutým konkurentom Hyundai i10 alebo Suzuki Alto.
Honda Brio sa svojimi rozmermi 3610 mm x 1680 mm x 1475 mm hodí do mnohých preplnených veľkomiest, mala by ponúkať všetko, čo by moderné vozidlo kategórie mini ponúkať malo. Konštruktéri sa pri návrhu usporiadania interiéru snažili o maximálne využitie vnútorného priestoru v prospech cestujúcich, čo je zrejmé aj z letmého pohľadu do interiéru vozidla. Ten zaujme minimalistickým prevedením stredovej konzoly a vykrojením priestoru palubnej dosky pre zväčšenie priestoru na kolená predných cestujúcich.
Z oficiálnych informácií zatiaľ nie je známe, ktorý agregát sa bude starať o pohon malej Hondy. Isté však je, že výrobca stlačil priemernú spotrebu paliva pod 5 litrov na 100 km.
Predaj Hondy Brio je v Indii a Thajsku naplánovaný na začiatok marca 2011.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.