Zvykli sme si na to, že brazílsky automobilový trh ponúka oproti tomu nášmu zopár špecialít. Jednou z nich je aj Renault Sandero v prevedení GT Line. V skutočnosti však ide o nám známu Daciu Sandero odetú do športového obleku.
Juhoamerický Renault sa svojim zákazníkom rozhodol pripraviť zaujímavú športovo ladenú verziu ľudového automobilu Renault Sandero s názvom GT Line. Našim čitateľom pripomíname, že ide o identický automobil ako Dacia Sandero, na juhoamerickom trhu sa však predáva pod značkou Renault.
Športovejší potenciál Sandera naznačuje vzhľad karosérie, v prednej a zadnej časti doplnený o nárazníky s efektnými polepmi, tie pribudli aj na bočnej časti. Nad zadným oknom pribudol spojler, predné svetlomety sú zatmavené a spätné zrkadlá sú lakované načierno. Asi najvýraznejším doplnkom budú čierne 15-palcové disky z ľahkých zliatin.
Pod kapotou „športovca“ bije benzínové srdce - agregát s objemom 1,6 litra a výkonom 79 kW/109k (151 Nm), ktorý je schopný prevádzky aj na bioetanol.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?