Zvykli sme si na to, že brazílsky automobilový trh ponúka oproti tomu nášmu zopár špecialít. Jednou z nich je aj Renault Sandero v prevedení GT Line. V skutočnosti však ide o nám známu Daciu Sandero odetú do športového obleku.
Juhoamerický Renault sa svojim zákazníkom rozhodol pripraviť zaujímavú športovo ladenú verziu ľudového automobilu Renault Sandero s názvom GT Line. Našim čitateľom pripomíname, že ide o identický automobil ako Dacia Sandero, na juhoamerickom trhu sa však predáva pod značkou Renault.
Športovejší potenciál Sandera naznačuje vzhľad karosérie, v prednej a zadnej časti doplnený o nárazníky s efektnými polepmi, tie pribudli aj na bočnej časti. Nad zadným oknom pribudol spojler, predné svetlomety sú zatmavené a spätné zrkadlá sú lakované načierno. Asi najvýraznejším doplnkom budú čierne 15-palcové disky z ľahkých zliatin.
Pod kapotou „športovca“ bije benzínové srdce - agregát s objemom 1,6 litra a výkonom 79 kW/109k (151 Nm), ktorý je schopný prevádzky aj na bioetanol.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?