Zvykli sme si na to, že brazílsky automobilový trh ponúka oproti tomu nášmu zopár špecialít. Jednou z nich je aj Renault Sandero v prevedení GT Line. V skutočnosti však ide o nám známu Daciu Sandero odetú do športového obleku.
Juhoamerický Renault sa svojim zákazníkom rozhodol pripraviť zaujímavú športovo ladenú verziu ľudového automobilu Renault Sandero s názvom GT Line. Našim čitateľom pripomíname, že ide o identický automobil ako Dacia Sandero, na juhoamerickom trhu sa však predáva pod značkou Renault.
Športovejší potenciál Sandera naznačuje vzhľad karosérie, v prednej a zadnej časti doplnený o nárazníky s efektnými polepmi, tie pribudli aj na bočnej časti. Nad zadným oknom pribudol spojler, predné svetlomety sú zatmavené a spätné zrkadlá sú lakované načierno. Asi najvýraznejším doplnkom budú čierne 15-palcové disky z ľahkých zliatin.
Pod kapotou „športovca“ bije benzínové srdce - agregát s objemom 1,6 litra a výkonom 79 kW/109k (151 Nm), ktorý je schopný prevádzky aj na bioetanol.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?