Nissan se prostě nebojí. Už samo Murano není žádným obyčejným SUV, ale co s stane, kyž zkřížíme tento zajímavý vůz s plátěnou střechou?
Nissan Murano jsme ve své otevřené verzi poprvé představili před pár dny. Nyní tu máme finální informace a hlavně dostatek fotek, které nám Nissan poskytl.
Nissan se pokusil postavit kabriolet, který bude oplývat nejen zajímavým designem, ale také komfortem. Pro tento účel zredukoval počet dveří na pouhé dvě. Zlepšilo to především vzhled. Jsme docela překvapení poměrně vyváženými liniemi tohoto nového automobilového druhu.
Vůz s pohonem obou náprav je poháněn šestiválcem o objemu 3,5 litru. Jeho výkon 265 koní je přenášen přes převodovku CVT a měl by na kabriolet bohatě stačit.
Na trh přijde tento originální mastodont už za pár měsíců, ale jaká bude dostupnost u nás, to je zatím otázkou.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?