Nissan se prostě nebojí. Už samo Murano není žádným obyčejným SUV, ale co s stane, kyž zkřížíme tento zajímavý vůz s plátěnou střechou?
Nissan Murano jsme ve své otevřené verzi poprvé představili před pár dny. Nyní tu máme finální informace a hlavně dostatek fotek, které nám Nissan poskytl.
Nissan se pokusil postavit kabriolet, který bude oplývat nejen zajímavým designem, ale také komfortem. Pro tento účel zredukoval počet dveří na pouhé dvě. Zlepšilo to především vzhled. Jsme docela překvapení poměrně vyváženými liniemi tohoto nového automobilového druhu.
Vůz s pohonem obou náprav je poháněn šestiválcem o objemu 3,5 litru. Jeho výkon 265 koní je přenášen přes převodovku CVT a měl by na kabriolet bohatě stačit.
Na trh přijde tento originální mastodont už za pár měsíců, ale jaká bude dostupnost u nás, to je zatím otázkou.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.