Nissan přivezl do Paříže faceliftovaný model GT-R. Pojali to spíše jako dobře utajenou akci a nedali k dispozici žádné technické informace.
Na první pohled jsou patrné změny karoserie. Nový je přední nárazník s integrovanými LED světlomety pro denní svícení. Zasvěcené zdroje uvádějí že zcela přepracována byla přední náprava, upraven byl zadní difuzor a posílena byla brzdová soustava.
Nejzásadnějí změna se odehrála pod kapotou. Spekuluje se o zvýšení výkonu z původních 485 na 510 koní. Důvodem těchto změn je sílící a neustále přezbrojující konkurence modelu GT-R, za tu lze označit především Porsche 911 Turbo nebo Audi R8.
Protože Nissan neposkytl oficiální fotografie musíme se spokojit se snímky uveřejněnými serverem worldcarfans.com.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?