Nissan přivezl do Paříže faceliftovaný model GT-R. Pojali to spíše jako dobře utajenou akci a nedali k dispozici žádné technické informace.
Na první pohled jsou patrné změny karoserie. Nový je přední nárazník s integrovanými LED světlomety pro denní svícení. Zasvěcené zdroje uvádějí že zcela přepracována byla přední náprava, upraven byl zadní difuzor a posílena byla brzdová soustava.
Nejzásadnějí změna se odehrála pod kapotou. Spekuluje se o zvýšení výkonu z původních 485 na 510 koní. Důvodem těchto změn je sílící a neustále přezbrojující konkurence modelu GT-R, za tu lze označit především Porsche 911 Turbo nebo Audi R8.
Protože Nissan neposkytl oficiální fotografie musíme se spokojit se snímky uveřejněnými serverem worldcarfans.com.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.