Nissan přivezl do Paříže faceliftovaný model GT-R. Pojali to spíše jako dobře utajenou akci a nedali k dispozici žádné technické informace.
Na první pohled jsou patrné změny karoserie. Nový je přední nárazník s integrovanými LED světlomety pro denní svícení. Zasvěcené zdroje uvádějí že zcela přepracována byla přední náprava, upraven byl zadní difuzor a posílena byla brzdová soustava.
Nejzásadnějí změna se odehrála pod kapotou. Spekuluje se o zvýšení výkonu z původních 485 na 510 koní. Důvodem těchto změn je sílící a neustále přezbrojující konkurence modelu GT-R, za tu lze označit především Porsche 911 Turbo nebo Audi R8.
Protože Nissan neposkytl oficiální fotografie musíme se spokojit se snímky uveřejněnými serverem worldcarfans.com.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.