Nissan přivezl do Paříže faceliftovaný model GT-R. Pojali to spíše jako dobře utajenou akci a nedali k dispozici žádné technické informace.
Na první pohled jsou patrné změny karoserie. Nový je přední nárazník s integrovanými LED světlomety pro denní svícení. Zasvěcené zdroje uvádějí že zcela přepracována byla přední náprava, upraven byl zadní difuzor a posílena byla brzdová soustava.
Nejzásadnějí změna se odehrála pod kapotou. Spekuluje se o zvýšení výkonu z původních 485 na 510 koní. Důvodem těchto změn je sílící a neustále přezbrojující konkurence modelu GT-R, za tu lze označit především Porsche 911 Turbo nebo Audi R8.
Protože Nissan neposkytl oficiální fotografie musíme se spokojit se snímky uveřejněnými serverem worldcarfans.com.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?