Kromě nové verze modelu Aveo si Chevrolet pro nadcházející pařížský autosalon přichystal i překvapení v podobě modernizace SUV Captiva. Na jaké změny se můžeme těšit?
Nejvýraznější modernizací prošly přední partie vozu, kde tvoří dominantní prvek obrovská maska chladiče přepažená silnou vodorovnou linkou v barvě karoserie se znakem uprostřed. Nová je optika světlometů s tmavým pozadím a níže umístěny byly i světla do mlhy. Více prosvětlený je naopak zadek Captivy, odkud zmizel stříbrný rámeček kolem svítilen, které rovněž prošly proměnou.Blíže nespecifikovaných vylepšení se údajně dočká i interiér, převodovky i motorová paleta, na podrobnější informace či snímky si ale musíme ještě počkat. Na trhu se nová Captiva objeví na jaře příštího roku.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?