Kromě nové verze modelu Aveo si Chevrolet pro nadcházející pařížský autosalon přichystal i překvapení v podobě modernizace SUV Captiva. Na jaké změny se můžeme těšit?
Nejvýraznější modernizací prošly přední partie vozu, kde tvoří dominantní prvek obrovská maska chladiče přepažená silnou vodorovnou linkou v barvě karoserie se znakem uprostřed. Nová je optika světlometů s tmavým pozadím a níže umístěny byly i světla do mlhy. Více prosvětlený je naopak zadek Captivy, odkud zmizel stříbrný rámeček kolem svítilen, které rovněž prošly proměnou.Blíže nespecifikovaných vylepšení se údajně dočká i interiér, převodovky i motorová paleta, na podrobnější informace či snímky si ale musíme ještě počkat. Na trhu se nová Captiva objeví na jaře příštího roku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.