Ako blesk z jasného neba prišli do redakcie prvé fotografie faceliftovaného prevedenia nového Renaultu Laguna, ktorý sa ukáže verejnosti na októbrovom autosalóne v Paríži.
Automobilka dnes uvoľnila prvé oficiálne snímky exteriéru a interiéru modernizovaného Renaultu Laguna. Aktuálny model je na trhu už od roku 2008, na jeho tvary medzi ľuďmi padlo mnoho názorov. Laguna tretej generácie sa buď vyslovene páčila, alebo nepáčila. Práve pripravovaný facelift dostal za úlohu vylepšiť vnímanie dizajnu karosérie medzi verejnosťou, či sa to dizajnérom podarilo, necháme na vás.
Oficiálne uvoľnené snímky ukazujú, že dizajnéri sa pohrali hlavne s kontroverznou prednou maskou, upravili tvar nárazníka, v ktorom pribudla trojica otvorov. Bočné nesú hmlové svetlomety a chrómované lišty, prostredný má za úlohu zabezpečiť chladenie prúdom vzduchu a je potiahnutý až k prednej kapote. Predným svetlám pribudlo v ich hornej časti akési „obočie“. To, či sa zmeny odohrali aj na zadnej časti liftbacku a kombi zatiaľ nevieme.
Fotografie interiéru napovedajú, že tu sa konštruktéri sústredili výlučne na detaily. Veď napokon, interiér Laguny patrí svojim stvárnením a materiálmi v neprémiovej konkurencii medzi úzku špičku triedy. Očakávať môžeme vylepšenia technológií v podobe modernizovanej navigácie TomTom®Live alebo audiosystému Bose Sound System®.
Viac informácií o faceliftovanom Renaulte Laguna sa dozvieme až na autosalóne, objednávky na novú Lagunu je možné realizovať od začiatku novembra 2010.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?