Ako blesk z jasného neba prišli do redakcie prvé fotografie faceliftovaného prevedenia nového Renaultu Laguna, ktorý sa ukáže verejnosti na októbrovom autosalóne v Paríži.
Automobilka dnes uvoľnila prvé oficiálne snímky exteriéru a interiéru modernizovaného Renaultu Laguna. Aktuálny model je na trhu už od roku 2008, na jeho tvary medzi ľuďmi padlo mnoho názorov. Laguna tretej generácie sa buď vyslovene páčila, alebo nepáčila. Práve pripravovaný facelift dostal za úlohu vylepšiť vnímanie dizajnu karosérie medzi verejnosťou, či sa to dizajnérom podarilo, necháme na vás.
Oficiálne uvoľnené snímky ukazujú, že dizajnéri sa pohrali hlavne s kontroverznou prednou maskou, upravili tvar nárazníka, v ktorom pribudla trojica otvorov. Bočné nesú hmlové svetlomety a chrómované lišty, prostredný má za úlohu zabezpečiť chladenie prúdom vzduchu a je potiahnutý až k prednej kapote. Predným svetlám pribudlo v ich hornej časti akési „obočie“. To, či sa zmeny odohrali aj na zadnej časti liftbacku a kombi zatiaľ nevieme.
Fotografie interiéru napovedajú, že tu sa konštruktéri sústredili výlučne na detaily. Veď napokon, interiér Laguny patrí svojim stvárnením a materiálmi v neprémiovej konkurencii medzi úzku špičku triedy. Očakávať môžeme vylepšenia technológií v podobe modernizovanej navigácie TomTom®Live alebo audiosystému Bose Sound System®.
Viac informácií o faceliftovanom Renaulte Laguna sa dozvieme až na autosalóne, objednávky na novú Lagunu je možné realizovať od začiatku novembra 2010.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.