Aj americká ikona "teréniakov" Jeep Wrangler chce naďalej ostať atraktívna, Jeep preto pripravil jej modernizáciu. Tá je však zameraná výhradne na komfort posádky, pre ktorú je pripravený kompletne prepracovaný interiér.
Americká terénna ikona Jeep Wrangler sa ešte pred nástupom novej generácie podrobila modernizácii. Tá sa exteriéru dotkla minimálne, zato v interiéri nezostane kameň na kameni. Po prílišnej strohosti interiéru u predchodcu už niet ani stopy.
Oko pozorovateľa nezbadá pri pohľade na karosériu modernizovaného prevedenia žiadnu zmenu, teda až na zadné sklo s väčšou plochou. Pri faceliftoch býva samozrejmosťou rozšírenie farebnej palety odtieňov karosérie, inak to nebude ani pri tomto Jeepe. Do spektra farebných odtieňov pribudne celkom 5 nových farieb - Sahara Tan, Deep Cherry Red, Detonator Yellow, Bright White a Cosmos Blue. Majiteľ si bude môcť pre verziu Sahara objednať bielu odnímateľnú strechu.
V interiéri sa odohrala priam revolúcia. Majitelia iste privítajú prepracovaný dizajn palubnej dosky s novými, kvalitnejšími materiálmi a zaujímavými farebnými kombináciami. Vodiča poteší nový multifunkčný volant, či prepracovaná grafika kruhových prístrojov pred jeho očami.
Posádka Wranglera zase bude mať radosť z lepšieho odhlučnenia kabíny. Lakťové opierky vo dverách a medzi prednými sedadlami budú vyrobené z mäkčených materiálov. Vo výbave sa ocitne multimediálny systém Jeep Media Center s prípojkou pre USB a systémom Bluetooth. Ak to teda zhrnieme v skratke, pri modernizácii Jeepu Wrangler konštruktéri mysleli hlavne na posádku a jej pohodlie.
Pokiaľ ide o technické riešenia, na inovácie v tejto oblasti si budeme musieť počkať zrejme až do príchodu novej generácie. Motorizácia ostala nezmenená, v ponuke je naďalej benzínový agregát 3,8 V6 (146 kW/199 k) a naftový štvorvalec 2,8 CRD (130 kW/177 k).
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.