Aj americká ikona "teréniakov" Jeep Wrangler chce naďalej ostať atraktívna, Jeep preto pripravil jej modernizáciu. Tá je však zameraná výhradne na komfort posádky, pre ktorú je pripravený kompletne prepracovaný interiér.
Americká terénna ikona Jeep Wrangler sa ešte pred nástupom novej generácie podrobila modernizácii. Tá sa exteriéru dotkla minimálne, zato v interiéri nezostane kameň na kameni. Po prílišnej strohosti interiéru u predchodcu už niet ani stopy.
Oko pozorovateľa nezbadá pri pohľade na karosériu modernizovaného prevedenia žiadnu zmenu, teda až na zadné sklo s väčšou plochou. Pri faceliftoch býva samozrejmosťou rozšírenie farebnej palety odtieňov karosérie, inak to nebude ani pri tomto Jeepe. Do spektra farebných odtieňov pribudne celkom 5 nových farieb - Sahara Tan, Deep Cherry Red, Detonator Yellow, Bright White a Cosmos Blue. Majiteľ si bude môcť pre verziu Sahara objednať bielu odnímateľnú strechu.
V interiéri sa odohrala priam revolúcia. Majitelia iste privítajú prepracovaný dizajn palubnej dosky s novými, kvalitnejšími materiálmi a zaujímavými farebnými kombináciami. Vodiča poteší nový multifunkčný volant, či prepracovaná grafika kruhových prístrojov pred jeho očami.
Posádka Wranglera zase bude mať radosť z lepšieho odhlučnenia kabíny. Lakťové opierky vo dverách a medzi prednými sedadlami budú vyrobené z mäkčených materiálov. Vo výbave sa ocitne multimediálny systém Jeep Media Center s prípojkou pre USB a systémom Bluetooth. Ak to teda zhrnieme v skratke, pri modernizácii Jeepu Wrangler konštruktéri mysleli hlavne na posádku a jej pohodlie.
Pokiaľ ide o technické riešenia, na inovácie v tejto oblasti si budeme musieť počkať zrejme až do príchodu novej generácie. Motorizácia ostala nezmenená, v ponuke je naďalej benzínový agregát 3,8 V6 (146 kW/199 k) a naftový štvorvalec 2,8 CRD (130 kW/177 k).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.