Aj americká ikona "teréniakov" Jeep Wrangler chce naďalej ostať atraktívna, Jeep preto pripravil jej modernizáciu. Tá je však zameraná výhradne na komfort posádky, pre ktorú je pripravený kompletne prepracovaný interiér.
Americká terénna ikona Jeep Wrangler sa ešte pred nástupom novej generácie podrobila modernizácii. Tá sa exteriéru dotkla minimálne, zato v interiéri nezostane kameň na kameni. Po prílišnej strohosti interiéru u predchodcu už niet ani stopy.
Oko pozorovateľa nezbadá pri pohľade na karosériu modernizovaného prevedenia žiadnu zmenu, teda až na zadné sklo s väčšou plochou. Pri faceliftoch býva samozrejmosťou rozšírenie farebnej palety odtieňov karosérie, inak to nebude ani pri tomto Jeepe. Do spektra farebných odtieňov pribudne celkom 5 nových farieb - Sahara Tan, Deep Cherry Red, Detonator Yellow, Bright White a Cosmos Blue. Majiteľ si bude môcť pre verziu Sahara objednať bielu odnímateľnú strechu.
V interiéri sa odohrala priam revolúcia. Majitelia iste privítajú prepracovaný dizajn palubnej dosky s novými, kvalitnejšími materiálmi a zaujímavými farebnými kombináciami. Vodiča poteší nový multifunkčný volant, či prepracovaná grafika kruhových prístrojov pred jeho očami.
Posádka Wranglera zase bude mať radosť z lepšieho odhlučnenia kabíny. Lakťové opierky vo dverách a medzi prednými sedadlami budú vyrobené z mäkčených materiálov. Vo výbave sa ocitne multimediálny systém Jeep Media Center s prípojkou pre USB a systémom Bluetooth. Ak to teda zhrnieme v skratke, pri modernizácii Jeepu Wrangler konštruktéri mysleli hlavne na posádku a jej pohodlie.
Pokiaľ ide o technické riešenia, na inovácie v tejto oblasti si budeme musieť počkať zrejme až do príchodu novej generácie. Motorizácia ostala nezmenená, v ponuke je naďalej benzínový agregát 3,8 V6 (146 kW/199 k) a naftový štvorvalec 2,8 CRD (130 kW/177 k).
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?