Na internete sa objavila prvá neoficiálna fotografia modernizovaného Chevroletu Captiva, ktorá zachytáva prednú časť. Inovovaná Captiva by sa mala dostať do predaja ešte v tomto roku.
Dlhšiu dobu sa povráva, že modely Opel Antara a Chevrolet Cpativa čoskoro podľahnú modernizácii v polovici svojho životného cyklu. Tieto technicky takmer zhodné modely sú v predaji bez zmien vo výrobnom cykle už od roku 2006, facelift preto očakávame ešte koncom tohto roka.
O pripravovanej modernizácii SUV Opel Antara vieme zatiaľ iba toľko, že vzhľad prednej časti sa má dizajnovo priblížiť aktuálnym modelom značky a do kabíny sa dostanú hodnotnejšie materiály. Nedávny krach automobilky Saturn, a tým aj ukončenie výroby koncernovej dvojičky Saturn Vue dáva tušiť, že zmenám sa nevyhnú ani viaceré technické riešenia, vďaka ktorým sa faceliftovaná Antara ešte viac priblíži Captive od Chevroletu. Výroba oboch modelov bude naďalej prebiehať v Južnej Kórei.
V týchto dňoch sa na internete objavila neoficiálna fotografia faceliftovaného Chevroletu Captiva, presnejšie jej prednej časti. Z fotografie je zrejmé, že predná časť karosérie je kompletne prepracovaná. Nové sú nárazníky s veľkoplošnou maskou chladiča (s krížikom uprostred), tvar svetlometov nám vzdialene pripomína japonské Mitsubishi Outlander. Aké zmeny sa odohrali na zadnej partii Captivy zatiaľ nie je jasné, interiér by mal dostať prepracovaný prístrojový štít a novú stredovú konzolu.
Na ďalšie informácie o chystanom facelifte a inovovaných pohonných jednotkách si budeme musieť ešte nejaký čas počkať, modernizované dvojičky by sa mali dostať na trh do konca tohto roka.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?