Na internete sa objavila prvá neoficiálna fotografia modernizovaného Chevroletu Captiva, ktorá zachytáva prednú časť. Inovovaná Captiva by sa mala dostať do predaja ešte v tomto roku.
Dlhšiu dobu sa povráva, že modely Opel Antara a Chevrolet Cpativa čoskoro podľahnú modernizácii v polovici svojho životného cyklu. Tieto technicky takmer zhodné modely sú v predaji bez zmien vo výrobnom cykle už od roku 2006, facelift preto očakávame ešte koncom tohto roka.
O pripravovanej modernizácii SUV Opel Antara vieme zatiaľ iba toľko, že vzhľad prednej časti sa má dizajnovo priblížiť aktuálnym modelom značky a do kabíny sa dostanú hodnotnejšie materiály. Nedávny krach automobilky Saturn, a tým aj ukončenie výroby koncernovej dvojičky Saturn Vue dáva tušiť, že zmenám sa nevyhnú ani viaceré technické riešenia, vďaka ktorým sa faceliftovaná Antara ešte viac priblíži Captive od Chevroletu. Výroba oboch modelov bude naďalej prebiehať v Južnej Kórei.
V týchto dňoch sa na internete objavila neoficiálna fotografia faceliftovaného Chevroletu Captiva, presnejšie jej prednej časti. Z fotografie je zrejmé, že predná časť karosérie je kompletne prepracovaná. Nové sú nárazníky s veľkoplošnou maskou chladiča (s krížikom uprostred), tvar svetlometov nám vzdialene pripomína japonské Mitsubishi Outlander. Aké zmeny sa odohrali na zadnej partii Captivy zatiaľ nie je jasné, interiér by mal dostať prepracovaný prístrojový štít a novú stredovú konzolu.
Na ďalšie informácie o chystanom facelifte a inovovaných pohonných jednotkách si budeme musieť ešte nejaký čas počkať, modernizované dvojičky by sa mali dostať na trh do konca tohto roka.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.