Na internete sa objavila prvá neoficiálna fotografia modernizovaného Chevroletu Captiva, ktorá zachytáva prednú časť. Inovovaná Captiva by sa mala dostať do predaja ešte v tomto roku.
Dlhšiu dobu sa povráva, že modely Opel Antara a Chevrolet Cpativa čoskoro podľahnú modernizácii v polovici svojho životného cyklu. Tieto technicky takmer zhodné modely sú v predaji bez zmien vo výrobnom cykle už od roku 2006, facelift preto očakávame ešte koncom tohto roka.
O pripravovanej modernizácii SUV Opel Antara vieme zatiaľ iba toľko, že vzhľad prednej časti sa má dizajnovo priblížiť aktuálnym modelom značky a do kabíny sa dostanú hodnotnejšie materiály. Nedávny krach automobilky Saturn, a tým aj ukončenie výroby koncernovej dvojičky Saturn Vue dáva tušiť, že zmenám sa nevyhnú ani viaceré technické riešenia, vďaka ktorým sa faceliftovaná Antara ešte viac priblíži Captive od Chevroletu. Výroba oboch modelov bude naďalej prebiehať v Južnej Kórei.
V týchto dňoch sa na internete objavila neoficiálna fotografia faceliftovaného Chevroletu Captiva, presnejšie jej prednej časti. Z fotografie je zrejmé, že predná časť karosérie je kompletne prepracovaná. Nové sú nárazníky s veľkoplošnou maskou chladiča (s krížikom uprostred), tvar svetlometov nám vzdialene pripomína japonské Mitsubishi Outlander. Aké zmeny sa odohrali na zadnej partii Captivy zatiaľ nie je jasné, interiér by mal dostať prepracovaný prístrojový štít a novú stredovú konzolu.
Na ďalšie informácie o chystanom facelifte a inovovaných pohonných jednotkách si budeme musieť ešte nejaký čas počkať, modernizované dvojičky by sa mali dostať na trh do konca tohto roka.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?