Nový Volkswagen Jetta je na světě a konečně tu máme i sadu detailních informací a snímků. Jako bonus automobilka přihodila pár videí.
Nový Volkswagen Jetta se do amerických prodejen dostane na pozdim letošního roku. Až ho tam kupující spatří, zjistí, že jeho dálka narostla oproti minulé generaci o 9 cm na konečných 464 cm, větší je i šířka (178) a dálka (145 cm). Vybírat si budou moci ze tří benzínových a jedné dieselové motorizace. V Evropě bude ale situace trochu jiná.
Do vozu totiž půjde zakoupit dvojici dieselů o objemu 1,6 a 2,0 litrů a to o výkonech 105 a 140 koní. Dá se očekávat, že časem se pod kapotu dostanou i další výkonnostní varianty těchto populárních motorů. Spotřeba se u obou dieselů pohybuje mezi 4,5 a 4,8 litry.
Benzíny se nesou v moderní vlně downsizingu. K dostání tak bude základ o objemu 1,2 litru o výkonu 105 koní a střední 1,4 o výkonech 122 a 160 koní. Pro pokrytí všech potřebných variant se do prodejen dostane i dvoulitr o výkonu rovných 200 koní. Značnou část z těchto motorů bude možno zakoupit i se sedmistupňovou převodovkou DSG.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.