Už to tu bolo. Pokusy urobiť z SUV kupé. Ako to vyzerá tento krát? Zase krok vedľa alebo sa to tentokrát vydarilo?
V minulosti v 80. rokoch to AMC skusalo s Eagle SX/4. Aj DC Design a aj Merdad to skúšali s Porsche Cayenne. A samozrejme BMW to skúšalo s X6. Problém s X6 je ten, že má štyri dvere, a preto ho ťažko môžeme považovať za coupé. Riešenie? Zadné dvere zrušiť úplne, s dovolením aftermarket firmy ArmorTech.
V procese zmeny, urobil ruský úpravca to, že logicky predĺžil predné dvere, posunul umiestnenie B-stĺpika a zmenil bočné sklá, samozrejme musel vozidlo vybaviť novými prednými sedadlami, ktoré možno ľahko nakloniť a posunúť dopredu, aby pasažieri mohli nastúpiť na zadné sedadlá. Rad ďalších vylepšení stojí tiež za zmienku, napríklad zavesenie, kolesá, brzdy, výfuk, bodykit a vlastné čalúnenie.
Čo si myslíte? Vyzerá odstránenie zadných dverí lepšie ako originál?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.