Mercedes vyzbrojil svoju triedu G ešte väčšími tromfami.
Plánujete inváziu do nejakej krajiny? Potom je pre vás ideálne vozidlo Mercedes-Benz triedy G LAPV 6.X Concept. Nemci mali chuť a tak prestavali najagilnejšiu triedu G a vypustil ju pod názvom Mercedes-Benz triedy G LAPV 6.X Concept. Prestavená na výstave vo Francúzsku. Opancierovaná trieda G je ako existujúca LAPV 5.4 ale viac, schopná.Hocikde by ste niečo dobíjať, bojovať o niečo, tento offroad zvládne náklad ťažký 1300kg v každom teréne. Výhodou tohto offroadu je vystužené opancierovanie, vrátane podvozku, ktorý chráni pred nášľapnými mínami.Taktiež je možné nastaviť svetlú výšku vozidla, vysoká cca 45cm. Taktiež auto je munične vyzrojené, obsahuje takzvanú rušičku signála. Disponuje tiež hydraulicky vetranými kotúčovými brzdami a nešpecifikovateľným common-rail dieslovým motorom. A to najlepšie zo všetkých tie oranžové kolesá na aute, ale nám je jasné, že v tajných operáciach toto nehrozí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?