Mercedes vyzbrojil svoju triedu G ešte väčšími tromfami.
Plánujete inváziu do nejakej krajiny? Potom je pre vás ideálne vozidlo Mercedes-Benz triedy G LAPV 6.X Concept. Nemci mali chuť a tak prestavali najagilnejšiu triedu G a vypustil ju pod názvom Mercedes-Benz triedy G LAPV 6.X Concept. Prestavená na výstave vo Francúzsku. Opancierovaná trieda G je ako existujúca LAPV 5.4 ale viac, schopná.Hocikde by ste niečo dobíjať, bojovať o niečo, tento offroad zvládne náklad ťažký 1300kg v každom teréne. Výhodou tohto offroadu je vystužené opancierovanie, vrátane podvozku, ktorý chráni pred nášľapnými mínami.Taktiež je možné nastaviť svetlú výšku vozidla, vysoká cca 45cm. Taktiež auto je munične vyzrojené, obsahuje takzvanú rušičku signála. Disponuje tiež hydraulicky vetranými kotúčovými brzdami a nešpecifikovateľným common-rail dieslovým motorom. A to najlepšie zo všetkých tie oranžové kolesá na aute, ale nám je jasné, že v tajných operáciach toto nehrozí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?