Nové CL pôsobí dravo a majestátne, o tom niet pochýb. Pritom sa však snaží zachovať si tvary športového atléta.
Prednedávnom sme vás informovali o novom Mercedese CL, prípadne S-Coupé. To, či sa nové CL, bude volať stále rovnako, alebo zmení názov sme sa však ešte nedozvedeli. Mercedes bol taký zhovievavý, že nám ponúkol sadu fotografii jeho vlajkovej lodi. Taktiež upresnil isté technické informácie.
Motorizáciu CL550 4MATIC bude poháňať 4.7 litrový benzínový osemvalec s výkonom okolo 429 koní. V tomto prípade Mercedes využil downsizing a posilnil motor novým twin-turbom. Zrýchlenie z pokoja na 100km/hod hranicu zvládne za 4,9 sekundy. Silnejší brat CL600 to zvládne za 4,5 sekundy. Na viac ako 2 tony vážiace luxusné kupé to je super výsledok. CL600 disponuje 510 koňmi pod kapotou, pod kapotou môžme nájsť 5,5 litrový dvanásťvalec V12. Tak sa poďte pozrieť na nové fotografie!
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?