Nové CL pôsobí dravo a majestátne, o tom niet pochýb. Pritom sa však snaží zachovať si tvary športového atléta.
Prednedávnom sme vás informovali o novom Mercedese CL, prípadne S-Coupé. To, či sa nové CL, bude volať stále rovnako, alebo zmení názov sme sa však ešte nedozvedeli. Mercedes bol taký zhovievavý, že nám ponúkol sadu fotografii jeho vlajkovej lodi. Taktiež upresnil isté technické informácie.
Motorizáciu CL550 4MATIC bude poháňať 4.7 litrový benzínový osemvalec s výkonom okolo 429 koní. V tomto prípade Mercedes využil downsizing a posilnil motor novým twin-turbom. Zrýchlenie z pokoja na 100km/hod hranicu zvládne za 4,9 sekundy. Silnejší brat CL600 to zvládne za 4,5 sekundy. Na viac ako 2 tony vážiace luxusné kupé to je super výsledok. CL600 disponuje 510 koňmi pod kapotou, pod kapotou môžme nájsť 5,5 litrový dvanásťvalec V12. Tak sa poďte pozrieť na nové fotografie!
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?