Šiesta generácia Jetty sa oficálne predstavila na Times Square v New Yorku
Automobilka vyvinula kompletne novú platformu pre tento nový model. Snaží sa Jettu pojať ako úple nový model. Predtým Volkswagen chápal Jettu ako Golf sedan. Toto je už ale preč. Jetta je dlhšia takmer o 9 cm. To znamená, že pasažieri ocenia o niečo viac miesta ako predtým. Jetta môže každopádne súťažiť na pomedzí nižšej strednej a strednej triedy. Dizajn sme očakávali iný a pravdupovediac sme radi, že Jetta už nie je v štýle Golf sedan. Môžeme vidieť spoločné znaky s konceptom NCC z tohtoročného podujatia Detroit Auto Show, nevyzerá síce tak sexy, ale stále si zachovala čisté a svieže línie.
Jediné miesto kde nie je veľa nového je pod kapotou. Motory budú zväčša kopírovať ponuku z Golfu. V Európe uvidíme v ponuke spolu 6 motov. Benzínové motory klasicky 1,2 TSI (77 kW), 1,4 TSI (90 kW), 1,4 TSI (118 kW) a 2,0 TSI (147 kW). Tédéíčka ponúknu kombináciu 1,6 TDI (77 kW) a 2,0 TDI (103 kW). Na výber bude ako obyčajne manuálna prevodovka a DSG.
Úplne nový interiér je podobný tým, ktoré Volkswagen urobil s Golfom a Passatom CC. Sme si istí, že v ponuke bude látka a samozrejme aj koža. Tak isto ako aj Bluetooth konektivita, navigácia atď.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.