Suzuki práve zverejnilo novú fotku tretej generácie svojho modelu Swift.
Swift sa do predaja chystá túto jeseň. Nový hatchback sa zdá byť trošku menší, ale opak je pravdou. Swift dostane menší ale silnejší 1.2 litrový motor, ktorý poskytuje 93 koní. Swift vybavený manuálnou prevodovkou vypúšťa do ovzdušia emisie 116 gramov za kilometer. Nová generácia oproti starej si v tomto polepšila.Ak porovnáme Swift a Fiestu, tak Swift je o necelých 25cm kratší. Nová generácia nepodstúpila nejaké výraznejšie zmeny, skôr sa Suzuki snažilo vyšperkovať aktuálny model.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?