Americký Panoz hodlá v omezené sérii vyrábět tohle. No pojmenovali byste to auto? Já bych řekl spíše "cosi rychlého na čtyřech kolech."
Motor o výkonu 608 koní, točivý moment 800 Nm, superdivná karoserie s údajně retrodesignem. To je vizitka vozu s dlouhým názvem Panoz Abruzzi Spirit of Le Mans.
Zajímavý design umožňují jen úzké světlomety z LED, které by ale měly podat adekvátní světlo.
Konstrukce je ze supermoderních kompozitních materiálů, o uhlík však nejde. Automobilka trochu tajnůstkaří, protože neuvedlo ani to, o jaký jde motor, ani škálu individualizací, kterou jen nazval širokou. O motoru víme jen to, že je umístěn vepředu, pro ideální rozložení hmotnosti je vzadu umístěna transaxle (spojení převodovky a diferenciálu).
Vozů vznikne jen 27 ročně, celkem jich bude vyrobeno 81. Předávány budou jednou ročně na okruhu v Le Mans při příležitosti tradiční čtyřiadvacetihodinovky. Docela originální...
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?