Pokud jste měli rádi model CR-X od Hondy pak vás určitě potěší že její pokračovatel model CR-Z vstupuje na náš trh.
Od včera lze malou sportovní Hondu objednávat. Startovní cena je 569 tisíc Kč za základní specifikaci označenou S.
Pro připomenutí CR-Z je první hybrid používající manuální převodovku, pohání jej zážehová čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 84 kW spolu s elektromotorem o výkonu 10 kW. Celkový výkon soustavy motorů dává CR-Z sílu 91 kW. Zmíněná manuální převodovka je použita v šestistupňové variantě. Honda se s ní dokáže rozjet na 200 km/h a stovku pokoří za 9,9 sekundy.
K mání budou čtyři provedení, označené jako S, Sport, GT a GT Top. Ceny výbav jsou odstupňovány po 30 tisících Kč. V základní verzi S dostanete v ceně okna a zrcátka v elektrice, palubní počítač, radiopřijímač, šestnáctipalcové elektrony, šest airbagů a automatickou klimatizaci.
Provedení Sport přidává mlhovky, volant v kůži nebo sportovní hliníkové pedály. Verze GT je bohatší o tempomat, xenony, parkovací asistent v zádi, dešťový senzor a vyhřívaná přední sedadla. Vrcholná GT Top už nabídne jen interiér v kůži a prosklenou panoramatickou střechu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?