Pokud jste měli rádi model CR-X od Hondy pak vás určitě potěší že její pokračovatel model CR-Z vstupuje na náš trh.
Od včera lze malou sportovní Hondu objednávat. Startovní cena je 569 tisíc Kč za základní specifikaci označenou S.
Pro připomenutí CR-Z je první hybrid používající manuální převodovku, pohání jej zážehová čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 84 kW spolu s elektromotorem o výkonu 10 kW. Celkový výkon soustavy motorů dává CR-Z sílu 91 kW. Zmíněná manuální převodovka je použita v šestistupňové variantě. Honda se s ní dokáže rozjet na 200 km/h a stovku pokoří za 9,9 sekundy.
K mání budou čtyři provedení, označené jako S, Sport, GT a GT Top. Ceny výbav jsou odstupňovány po 30 tisících Kč. V základní verzi S dostanete v ceně okna a zrcátka v elektrice, palubní počítač, radiopřijímač, šestnáctipalcové elektrony, šest airbagů a automatickou klimatizaci.
Provedení Sport přidává mlhovky, volant v kůži nebo sportovní hliníkové pedály. Verze GT je bohatší o tempomat, xenony, parkovací asistent v zádi, dešťový senzor a vyhřívaná přední sedadla. Vrcholná GT Top už nabídne jen interiér v kůži a prosklenou panoramatickou střechu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.