Pokud jste měli rádi model CR-X od Hondy pak vás určitě potěší že její pokračovatel model CR-Z vstupuje na náš trh.
Od včera lze malou sportovní Hondu objednávat. Startovní cena je 569 tisíc Kč za základní specifikaci označenou S.
Pro připomenutí CR-Z je první hybrid používající manuální převodovku, pohání jej zážehová čtyřválcová patnáctistovka o výkonu 84 kW spolu s elektromotorem o výkonu 10 kW. Celkový výkon soustavy motorů dává CR-Z sílu 91 kW. Zmíněná manuální převodovka je použita v šestistupňové variantě. Honda se s ní dokáže rozjet na 200 km/h a stovku pokoří za 9,9 sekundy.
K mání budou čtyři provedení, označené jako S, Sport, GT a GT Top. Ceny výbav jsou odstupňovány po 30 tisících Kč. V základní verzi S dostanete v ceně okna a zrcátka v elektrice, palubní počítač, radiopřijímač, šestnáctipalcové elektrony, šest airbagů a automatickou klimatizaci.
Provedení Sport přidává mlhovky, volant v kůži nebo sportovní hliníkové pedály. Verze GT je bohatší o tempomat, xenony, parkovací asistent v zádi, dešťový senzor a vyhřívaná přední sedadla. Vrcholná GT Top už nabídne jen interiér v kůži a prosklenou panoramatickou střechu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?