Volkswagen konečne odhalil svoj nový sub-kompakt – Polo sedan.
Stalo sa tak dnes v Moskve. Toto Polo je vôbec prvý VW vyvinutý špeciálne pre Ruský trh. Kým Rusko môže byť prvý trh pre dlhšie Polo, určite toto privilégium nebude mať dlho. Je očakávané, že VW Polo Sedan si nájde cestu do Severnej Ameriky, malo by sa tak stať približne do jedného roka. Predpokladá, že predá 800 000 vozidiel do roku 2018.Tak ako aj Američania, aj Ruskí zákazníci skôr kupujú iné autá než hatchbacky. V snahe udržať Polo sedan dostupné v Rusku, VW ho vybavil 103 koňovým, štvorvalcovým, 1.6 benzínovým motorom, s možnosťou 5. stupňového manuálu alebo 6. stupňového Dé-Es-Géčka.Keď Polo sedan dorazí do USA, bude ponúkať zrejme túto kombináciu, alebo štvorvalec 1.2TSI s priamym vstrekovaním.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.