Volkswagen konečne odhalil svoj nový sub-kompakt – Polo sedan.
Stalo sa tak dnes v Moskve. Toto Polo je vôbec prvý VW vyvinutý špeciálne pre Ruský trh. Kým Rusko môže byť prvý trh pre dlhšie Polo, určite toto privilégium nebude mať dlho. Je očakávané, že VW Polo Sedan si nájde cestu do Severnej Ameriky, malo by sa tak stať približne do jedného roka. Predpokladá, že predá 800 000 vozidiel do roku 2018.Tak ako aj Američania, aj Ruskí zákazníci skôr kupujú iné autá než hatchbacky. V snahe udržať Polo sedan dostupné v Rusku, VW ho vybavil 103 koňovým, štvorvalcovým, 1.6 benzínovým motorom, s možnosťou 5. stupňového manuálu alebo 6. stupňového Dé-Es-Géčka.Keď Polo sedan dorazí do USA, bude ponúkať zrejme túto kombináciu, alebo štvorvalec 1.2TSI s priamym vstrekovaním.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?