Nový model Volkswagenu - Golf 6. generácie stihol zaujať na stredoeurópskom trhu silnú pozíciu. Bude na tom podobne aj Jetta?
Pýtate sa prečo? Je to solídne postavené auto, ktoré zaujme širokú skupinu zákazníkov. Navyše je tu možnosť dokúpiť si do neho 7. stupňovú automatickú dvojspojkovú prevodovku DSG a najnovšie aj nové populárne agregáty TSI.Avšak je to trošku prekvapivé, že Golf je v predaji až tak úspešný po celom svete, ale v krajinách kde sú viac preferované sedany než hatchbacky, je pripravený veľmi dôležitý model Volkswagenu, ktorý bude čochvíľa vypustený na trh. Očakáva sa, že nová Volkswagen Jetta bude vypustená do miestnych showroomoch začiatkom roku 2011. Nová Jetta je za rohom, a videli sme ju testovať v Nemecku.Hnacie jednotky by mali byť rovnaké ako v Golfe, teda štvor-valcové motory TSI a TDI. Športový model Jetta GTI by mohol byť ponúknutý po 1. krát s benzínovým 155kW motorom 2.0 TFSI. Hybridná verzia je ohlásená na rok 2012.Oficiálne by sa mala nová Volkswagen Jetta predstaviť v Októbri na autosalóne Paris Auto Show.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.