V červnu se dostane do prodeje omezená série Imprezy vybroušená Cosworthem. Bude stvořeno pouhých 75 kusů výhradně pro Británii.
O tomto skvostu jsme psali již zde:
http://news.autoroad.cz/zajimavosti/33081-subaru-impreza-sti-cs400-impreza-poladena-od-cosworthu
Nyní byly uveřejněny nové snímky a informace. Že bohužel jde o další limitku směřující jen k britským zákazníkům jsme již zmínili.
Technici od Cosworthu si dali na úpravě Imprezy opravdu záležet. Dvaapůllitrový čtyřválcový boxer dostal pozměněnné písty a ojnice, software jeho řídící jednotky byl přeprogramován a úpravou prošlo i turbodmychadlo. Kompletně nový je výfukový systém. Výsledkem je výkon 400 koní při 5750ot/min, tedy 100 koní navíc oproti výchozí verzi.
Podvozek byl snížen o 10 mm a brzdy dostaly systém od AP Racing, vpředu budou vrtané kotouče průměru 355 mm bržděné šestipístkovými třmeny.
Styling karoserie dostal upravený přední nárazník a nové zadní křídlo. Dále se od standardní STI odlišuje větším průměrem výfuků a dvanáctipaprskovými osmnáctipalcovými elektrony. Samozřejmě nemohou scházet loga Cosworthu na přídi, zádi a v interiéru.
Z jízdních výkonů známe jen jeden parametr, zrychlení na stovku za fantastických 3,7 sekundy.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?