Audi A3 už není žádnou novinkou. Její uvedení v roce 2003 by mělo pomalu znamenat novou generaci, Audi se ale daří permanentními inovacemi držet svůj model při životě.
Audi A3 přišla na trh v roce 2003 a hned dva roky na to dostala výrazný facelift, který ji daroval výraznou masku Single frame, která je pro Audi od té doby typická.
Druhý facelift se dostavil v roce 2008, kdy Audi začalo opět designově sbližovat výrobní řadu, tentokrát LED páskem pro denní svícení.
Facelift roku 2010 je oproti těm minulým opravdu malý, mění se vstupy vzduchu vespodu přední masky, upravena budou zpětná zrcátka, zadní světla verze se třemi dveřmi budou zatmavena.
V nabídce se ukáží nové designy kol, čtyři nové barvy, sportovní volant bude mít pozměněný design, přístrojový štít dostane šedé pozadí a ještě nějaké podobně minoritní změny.
Vzhledem k tomu, že motorizace byly inovovány nedávno, nebylo na ně třeba sahat, v nabídce jsou tak přeplňované motory 1,2, 1,4, 1,8 a 2,0 TSI a diesely 1,6 a 2,0 TDI. Standardem je jejich spřažení se šestistupňovou převodovkou, za příplatek je dvouspojkový automat se šesti nebo sedmi stupni a pohon všech kol Quattro.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?