Audi A3 už není žádnou novinkou. Její uvedení v roce 2003 by mělo pomalu znamenat novou generaci, Audi se ale daří permanentními inovacemi držet svůj model při životě.
Audi A3 přišla na trh v roce 2003 a hned dva roky na to dostala výrazný facelift, který ji daroval výraznou masku Single frame, která je pro Audi od té doby typická.
Druhý facelift se dostavil v roce 2008, kdy Audi začalo opět designově sbližovat výrobní řadu, tentokrát LED páskem pro denní svícení.
Facelift roku 2010 je oproti těm minulým opravdu malý, mění se vstupy vzduchu vespodu přední masky, upravena budou zpětná zrcátka, zadní světla verze se třemi dveřmi budou zatmavena.
V nabídce se ukáží nové designy kol, čtyři nové barvy, sportovní volant bude mít pozměněný design, přístrojový štít dostane šedé pozadí a ještě nějaké podobně minoritní změny.
Vzhledem k tomu, že motorizace byly inovovány nedávno, nebylo na ně třeba sahat, v nabídce jsou tak přeplňované motory 1,2, 1,4, 1,8 a 2,0 TSI a diesely 1,6 a 2,0 TDI. Standardem je jejich spřažení se šestistupňovou převodovkou, za příplatek je dvouspojkový automat se šesti nebo sedmi stupni a pohon všech kol Quattro.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.