Audi TT – další vydání TT

Jan Ševčík, 8. dubna 2010, 06:02 Google+

Audi uvolnilo informace o faceliftu modelu TT. Změny jsou víceméně kosmetické, nové jsou oba nárazníky, v předních světlech se objevily diody pro denní svícení.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
TT

TT | foto: Archiv AutoRoad.cz

Sdílejte článek

Karoserie se z důvodu použití nových nárazníků prodloužila o 20 mm na 4187 mm, šířka 1842 mm a výška 1352 mm zůstaly zachovány. Z technických změn je nepodstatnější vypuštění motoru 3,2 V6 z nabídky a nahrazení verze 2,0 TFSI o výkonu 200 koní za verzi s výkonem 211 koní (z Golfu GTI).

Exteriér
Nové nárazníky již byly zmíněny. Nové jsou mlhovky uložené v kulatých pouzdrech, změnou prošla i maska chladiče výraznějším horizontálním mřížkováním. V předních světlometech se objevilo po dvanácti diodách LED, design zadních světlometů prošel také drobnou retuší. V nabídce se objevují 4 nové laky: Scuba Blue, Oolong Gray, Volcano Red a Dakota Gray.

Pohonné jednotky
Pro TT je možno volit z jednotek 1,8 TFSI (160 koní), 2,0 TFSI (211 koní) a 2,0 TDI (170 koní). Verze TTS je k dispozici s motorem 2,0 TFSI (272 koní) a vrcholnou variantu TT RS dostanete s 2,5 litrovým pětiválcem (340 koní).
Verze TT používají šestistupňovou manuální převodovku nebo automat S-tronic (mimo 1,8). Poháněna mohou být přední kola (1,8 a 2,0 TFSI), verzi 2,0 TFSI lze na přání získat s pohonem všech kol Quattro, 2,0 TDI je k mání výhradně jako čtyřkolka.
Model TTS získáte výhradně ve verzi Quattro, v základu se šestistupňovým manuálem, za příplatek je automat S-tronic. U modelu TT RS jsou možnosti shodné s TTS, automat S-tronic pro něj bude jako novinka v nabídce letos na podzim.

Interiér
Interiéru dominuje nový, dole zploštělý volant, doplněný dekorem hliníku. Hliníkových lišt a doplňků v interiéru přibylo. Pokud jde o čalounění, tak lze volit mezi třemi novými odstíny: hnědé, šedé a červené.

Výbava
V základním vybavení modelu TT dostanete audio Chorus s reproduktory Bose, navigaci a  přípravu pro mobilní telefon. V nabídce nemůže scházet balíček S line obsahující sportovní sedadla a volant, osmnáctipalcové elektrony a optický paket.

Výkony
Model TT, v základní verzi 1,8 TFSI se rozjede na stovku za 7,2 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 226 km/h, 2,0 TFSI zvládá zrychlení za 6,1 sekundy a rozjede se až na 245 km/h. Naftová TDI je na stovce za 7,5 sekundy a dokáže uhánět maximálně rychlostí 226 km/h, při kombinované spotřebě jen 5,3 l/100km.

Model TTS dosáhne stokikometrové rychlosti za 5,2 sekundy a dosáhne na rychlost 250 km/h. Vrcholná TT RS je ještě svižnější, za 4,6 sekundy už pádí stovkou, maximálka je omezena na 250 km/h. Na požádání je omezovač odstraněn a RS se pak rozjede na solidních 280 km/h.

Všechny specifikace jsou v podstatě shodné pro obě nabízené varianty Coupé a Roadster, faceliftované TT se dostanou k zákazníkům v létě. Ceny by měly zůstat na stejné úrovni. Základní TT 1,8 TFSI Coupé dostanete v Německu od 30 200 Euro.

Vytisknout

Diskuze: Audi TT – další vydání TT

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Duster

Dacia Duster nasazuje nízké ceny, začíná na 260 tisících

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud